Menü überspringen

Aveți întrebări tehnice ?

undefinedHelpline

Întrebări frecvente

Arată tot / Ascunde tot

fold faq Can I retrofit my machine with a new control?

In many cases you can replace an older control on your machine with a current control from HEIDENHAIN. Such modernizations, referred to as retrofitting, are particularly advantageous for machines having large traverse ranges and mechanically robust constructions.

Depending on the machine and required scope of modernization, you can specify which of the current control models you would like. For simple 3 axis machines you can choose between the TNC 128 straight cut control and TNC 320 contouring control, should replacement parts still be available for the drive technology. It is generally recommended that the power stages and drive motors also be replaced. In such cases the HEIDENHAIN TNC 620 contouring control with a new drive package would be the right choice. For more complex machines, with five or more axes, upgrading to the state-of-the-art TNC 640 control is recommended.

The result is a sustainable modernization of machines and production processes, achieving production with greater precision and efficiency. Thanks to the upwards compatibility of the TNC controls, you can continue to use the old NC programs of your previous control on most of the modern TNC controls. Also, due to the uniform operational design, you will quickly become acquainted with the new control.

Your machine can be modernized as described if it is equipped with one of the following older controls:

  • TNC 120, TNC 121
  • TNC 131, TNC 135
  • TNC 145
  • TNC 150, TNC 151, TNC 155

Contact your undefinedHEIDENHAIN subsidiary for more information about retrofitting.

fold faq Staționare utilaj ? – Aici găsiți ajutor !

undefinedPiese sau unități de schimb

undefinedServiciul Exchange HEIDENHAIN 

undefinedService reparații în toată lumea

Bitte wenden Sie sich bei Bedarf an unsere undefinedHelpline!

fold faq Livrare urgentă ? / Pot apărea următoarele costuri suplimentare

Costuri de transport:
Dacă este necesară livrarea urgentă, HEIDENHAIN oferă livrarea cu TNT Global Express, care livreayă în principalele orașe ale țării în maximum 24 de ore.

Taxă Service:
Livrările urgent ale produselor din producția curentă fac obiectul unei taxe de Service de 20 %.

fold faq Deteriorare în timpul transportului ?

1. Ce trebuie făcut dacă piesa ajunge la destinație deteriorată ?

Dacă observați că ambalajul sau piesa au fost deteriorate la transport, trebuie să verificați mai întâi dacă pe factură este trecută asigurarea de transport. Acest lucru este descris mai în amănunt la secțiunea 3.

Dacă transportul este asigurat la HEIDENHAIN puteți refuza transportul. Transportatorul va returna bunurile deteriorate la HEIDENHAIN.

Dacă asigurarea de transport a fost făcută de dumneavoastră, nu puteți refuza transportul. În acest caz luați legătura cu compania dumneavoastră de asigurări.

În orice caz menționați pe scrisoarea de însoțire că piesa a sosit deteriorată.

Defectul devine vizibil abia după livrare ?

Puteți anunța deteriorarea până în 7 zile de la livrare ( la livrare cu avionul 14 zile ).

2. Livrare piesă de schimb și informare – rapid și simplu !

În cazul unei deteriorări în timpul transportului, luați legătura cu persoana dumneavoastră de contact de la HEIDENHAIN. undefinedHEIDENHAIN-Helpline.

Indiferent de cine a fost făcută asigurarea de transport, noi vă vom ajuta cu o piesă de schimb !

Cazul dumneavoastră va fi raportat mai departe la departamentul responsabil pentru deteriorări de transport. De acolo se va livra o piesă de schimb și veți primi mai multe informații despre înlocuire. Vă rugăm să ne trimiteți datele comenzii și ale piesei și poze cu piesa / ambalajul deteriorat.

3. Cine preia costurile ?

HEIDENHAIN preia costurile pentru tot procesul de înlocuire a piesei în cazul în care: asigurarea de transport a fost făcută de HEIDENHAIN. Puteți vedea dacă asigurarea de transport a fost făcută de HEIDENHAIN pe factură. Pentru asigurare HEIDENHAIN facturează 0,03% din valoarea pieselor livrate. Costurile pentru asigurare sunt trecute separat pe linia de total din factură.

HEIDENHAIN nu preia costurile în următorul caz :

Dacă taxa de asigurare de pe factură este 0.00, asigurarea de transport nu a fost făcută de HEIDENHAIN. În acest caz pe documentul de transport este trecut „SVS/RVS-Verbotskunde”. Acest lucru înseamnă că destinatarul nu a dorit să fie protejat de asigurarea oferită de HEIDENHAIN.

Dacă asigurarea de transport nu a fost făcută de HEIDENHAIN, noi nu putem prelua costurile pentru înlocuirea piesei deteriorate. În acest caz compensarea financiară trebuie făcută de dumneavoastră cu firma care a făcut asigurarea transportului.

Normal, că vă vom ajuta imediat cu o livrare rapidă a piesei de înlocuire.

fold faq Reparație funcțională sau reparație premium

La repararea elementelor vizibile ale unei mașini unelte apar diferite cerințe. Producătorii de mașini unelte și distribuitori lor solicită frecvent o reparație la care și aspectul să fie perfect. Acest lucru este dorit în special când astfel de piese sunt ținute într-o magazie cu piese de schimb. Utilizatorii finali a produselor HEIDENHAIN sunt de obicei interesați de servicii la preț scăzut, care readuc doar funcționarea corectă a produsului.

Pentru a venii în ăntâmpinarea cerințelor clienților, oferim un concept de service flexibil:

Dumneavoastră puteți alege!

  • Doriți doar ca piesa dumneavoastră să funcționeze la parametrii originali și nu sunteți interesat de aspectul vizual al piesei?

    + Alegeți atunci o reparație funcțională la un cost redus!

    Reparația funcțională constă doar în reparația produsului astfel încât să funcționeze la parametrii originali.

    Urmele de uzură și zgârieturi care nu influențează funcționarea nu vor fi înlăturate.

  • Doriți să primiți piesa dumneavoastră reparată și cu un aspect optic ca al uneia noi pentru că doriți, de ex. să o introduceți în magazia de piese de schimb?

    + Alegeți reparația premium de la HEIDENHAIN

    Reparația premium include readucerea funcționării la parametrii originali și un aspect optic al piesei reparate ca al uneia noi.                     

                         

                          

    Reparație funcțională                       Reparație premium

    Puteți nota pe hârtiile cu care se trimite piesa la reparat dacă doriți o reparație funcțională sau una premium. Altfel veți primii o ofertă care va conține estimarea de costuri pentru ambele tipuri de reparație. Dacă sunt doar piese mici defecte vi se va calcula doar pachetul de reparații„Piese mici”.

    Cele două tipuri de reparații sunt disponibile pentru următoarele tipuri de produse HEIDENHAIN 

  • Tastaturi ( seria TE)
  • Afișaje ( seriile ND, DRO, VUE, QC)
  • Motoare sincrone ( seria QSY)
  • Comenzi numerice compacte ( TNC 113, TNC 114, TNC 122, TNC 123, TNC 124, TNC 310, MC 128, MC 320, MC 6110, MC 7110, IPC 7110 )
  • Monitoare

fold faq Encoder unghiular defect ?

Vă putem oferii servicii de reparție extinse pentru encoderele unghiulare de la HEIDENHAIN

Pe lângă înlocuirea ansamblului carcasei /cablului, este de asemenea posibil să înlocuim ansamblul mecanic / electronic (set rulmenți).

fold faq Garanție

Encodere de serie :

Garanția legală pentru encoderele de serie este de 12 luni. În completare la garanția legală, HEIDENHAIN oferă o garanție de funcționare suplimentară de încă 12 luni. Deci durata totală a garanției este de 24 de luni. Mai mult, HEIDENHAIN oferă contracte de servisare pentru extinderea perioadei de garanție. undefinedContracte de Service

Encodere de la Service :
Pentru piese de schimb este valabilă o garanție de funcționare de 12 luni.

Encodere la schimb :
Pentru piese livrate din magayia noastră de schimb este valabilă o garanție de 12 luni.

Reparații :
După reparații primiți o garanție de 12 luni atât pentru piesa reparată / schimbată cât și pentru dispozitivul din care face parte.

fold faq Programul de lucru la Service HEIDENHAIN

Ne puteți apela conform următorului program :

Program de lucru :
Luni-Joi : 8 :00 – 16 :30
Vineri : 8 :00 – 15 :00

În timpul acestui program putem asigura livrarea produselor noastre.

Chiar și în afara programului normal de lucru vă asigurăm un serviciu de permanență și o pregătire de livrare rapidă.

Serviciu permanență :
Luni-Joi : 16 :30 – 20 :00
Vineri :    15 :00 – 20 :00
Sâmbătă : 8 :00 – 18 :00

Dacă aveți nevoie urgent, în această perioadă de o livrare, putem să vă asigurăm disponibilitatea pieselor pentru un transport asigurat de dumneavoastră.

fold faq Numere de identificare (ID) importante la HEIDENHAIN

Pe fiecare produs HEIDENHAIN se găsește o etichetă. Pe aceasta se află datele de identificare ale piesei.

Definirea modelului
Definirea modelului este numele piesei.

Număr ID
Numărul ID (număr de identificare) este un număr de articol HEIDENHAIN constituit din numărul de bază ( 6 sau 7 cifre) și variantele ( 2 cifre după linia de legătură). Dacă doriți să comandați o piesă de schimb de la HEIDENHAIN ID-ul este absolut necesar, deoarece conține specificația exactă a piesei. Numărul ID poate fi prescurtat cu ID, număr ID sau ID. Nr..

Număr serie
Fiecare dispozitiv are un număr individual de serie. Numărul de serie este un număr pentru identificarea individuală a produselor cu același ID. Se folosește pentru a asigura trasabilitatea produsului după ce a fost pus în circulație, de exemplu pentru a găsi data facturării, necesară pentru stabilirea perioadei de garanție. Termenul de număr de serie este de obicei prescurtat cu SN sau S/N.

 

Denumirea, numărul ID și numărul de serie se află pe etichetă.

fold faq Echipamente de verificare pentru encodere HEIDENHAIN

Pentru encoderele cu interfață absolută și incrementală vă oferim echipamente diverse de verificare și reglare.

PWT 10/PWT 17/PWT 18
PWT se folosește ca ajutor pentru reglarea la montaj a encoderelor.

PWM 9
PWM 9 este un echipament de măsurare universal pentru verificarea și reglarea encoderelor incrementale liniare și unghiulare.

PWM 20
Cu ajutorul PWM 20 puteți verifica și ajusta encodere cu interfață absolută și incrementală.

Pentru mai multe informații despre funcțiile și avantajele echipamentelor nostre de verificare, vedeți flierul nostru de informare Testing Equipment for HEIDENHAIN Encoders.

fold faq Unde pot găsi documentația pentru produse HEIDENHAIN ?

Secțiunea Documentații/Informații conține toate informațiile despre produsele noastre :

undefinedProspecte
undefinedInformații tehnice
undefinedManuale
undefinedKlartext
undefinedPortal CAD
undefinedÎntrebări frecvente programare NC
undefinedDocumentații/Informații

fold faq Wo erfahre ich mehr über den HEIDENHAIN-Service?

Noutăți Service

Newsletter-ul nostru bianual vă asigură regulat informațiile despre teme tehnice și comerciale de la Service HEIDENHAIN, de ex. :

  • Piese de înlocuire pentru produsele care nu se mai produc
  • Strategii de Service
  • Echipamente de testare
  • Proceduri de Service la HEIDENHAIN
  • Contactele dunbeavoastră la Service

Dacă sunteți interesat luați legătura cu persoana de contact sau utiliyați link-ul „Adăugarela lista de distribuire a noutăților de la Service” de pe pagina noastră web. 
undefinedNoutăți Service

Prospect Service

Prospectul nostru actual de la Service „Focus pe client” asigură o vedere cuprinzătoare despre Service-ul HEIDENHAIN din toată lumea.

  • Serviciile noastre
  • Vedere de ansamblu ale avantajelor servisului
  • Disponibilitatea Service
  • Contactele către Service HEIDENHAIN

Prospectul HEIDENHAIN este de asemenea disponibil pe pagina noastră web:
undefinedProspect Service

Vă trimitem cu plăcere prospectul pe mail. Dacă sunteți interesați luați legătura cu persoana de contact.

fold faq Where Can I Get Information on Training Courses?

We offer the appropriate training seminar for your needs!

fold faq Ce este o calibrare DakkS?

Conform ISO 9001 anumite echipamente de măsurare și testare trebuie verificate la intervale regulate după standardele naționale.

Laboratorul HEIDENHAIN este acreditat de Corpul de Acreditare German (DAkkS) din 1994 pentru a efectua măsurători pentru encodere digitale liniare și unghiulare conform DIN EN ISO/IEC 17025.

Corpul de Acreditare German (înainte Serviciul German de Calibrare / DKD) inspectează și monitorizează laboratorul de măsură și certifică HEIDENHAIN, personalul nostru și competențele metrologice în cadrul acreditării.

Calibrarea DAkkS prin laboratorul nostru dă utilizatorului certitudinea referitor la corectitudinea măsurătorilor făcute cu encoderele digitale liniare și unghiulare verificate. Certificatul de verificare rezultat documentează o trasabilitate recunoscută general a encoderului printr-o instituție independentă și neutră.

Certificat de calibrare DAkkS sau certificat de verificare al producătorului?

Prin certificatul de verificare producătorul dă informații despre abaterile de măsură ale encoderului. Un certificat de calibrare DAkkS este un document care descrie caracteristicile de măsurare ale encoderului emis printr-o instituție independentă și neutră. 

Doriți un certificat de calibrare DAkkS?

Pentru a putea efectua calibrarea corect conform cu DIN EN ISO/IEC 17025, avem nevoie de la dumneavoastră de o descriere exactă a temei de calibrare. Heidenhain verifică dacă este posibil și vă va face o ofertă de calibrare.

Descrierea temei de calibrare

Pentru multe produse HEIDENHAIN (de ex. palpatoare), temele de calibrare sunt deja disponibile.

Vă consiliem cu plăcere pe tema calibrării DAkkS și a certificatului de verificare.

Luați legătura cu Helpline-ul nostru gratuit pentru calibrare DAkks și certificate de verificare: